Klacht: levering van diensten

op 11 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste UPS medewerker,

Mag ik bij deze mijn ontevredenheid melden over jullie “diensten”. Ik ben thuis gebleven 10/07/2017 om mijn pakket te mogen ontvangen zoals gemeld in jullie bericht. Geen levering heeft plaats gevonden zoals belooft op 10/07/2017 (zie email). Pas eind van de dag werd gemeld dat het zou de volgende dag 11/07-2017 geleverd worden. Ik heb net het pakket ontvangen om 16:44. Zoals hieronder wordt gemeld mocht ik vandaag vanaf 6:00 wachten op mijn pakket. Ik heb twee volle dagen moeten thuis blijven op deze pakket te ontvangen.

Is dit wat wij klanten kunnen verwachten van UPS?

De vriendelijk bezorger vertelde dat de vorige klant ook klachten had over UPS. Vorige week werd een pakket via UPS van de buren bij mij afgeven door een anders bezorger dan vandaag. Mijn buur kwam het pakket steeds niet ophalen. Na drie dagen besloot ik zelf de pakket af te geven. De geadresseerde, Linnaeushof 90, had geen brief in de brievenbus gehad over waar haar pakket lag. De geadresseerde had contact opgenomen met UPS maar niemand van UPS wist waar de pakket was gebleven.

Wilt u zorgen dat deze klachten terecht komt bij de verantwoordelijken. De laatste keer dat ik besteld heb bij de zelfde bedrijf heb ik de zelfde ervaring gehad met UPS, onduidelijk levering tijd en twee dagen wachten na melden van UPS van levering datum. Ik heb zeer goede ervaringen met jullie concurrentie. Ik begrijp niet waroom jullie zo veel moeite hebben om aan te geven de correct levering datum met een tijd indicatie, minstens s’ochtends, s’middag of s’avonds!

Waar is jullie efficiëntie?

Lena Tenaglia

Waneer u duidelijk aan geeft de datum and tijd van aflevering en daar aan houd en efficient functioneer.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 12 juli 2017 om 06:28 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Vanwege een missort hebben wij uw pakket niet op 10 Juni kunnen leveren en is het pakket uiteindelijk op 11 Juni bij u afgeleverd.

Wij zullen uw klacht doorzetten naar de verantwoordelijke afdelingen zodat wij hiermee in te toekomst verbeteringen kunnen aanbrengen in ons netwerk.

Daarnaast willen wij u graag wijzen op UPS My Choice. Hiermee kunt u zelf als u zendingen via ons verwacht, invloed uitoefenen op de aflevering van uw zending.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door lenatenaglia