Klacht: Levering uitgesteld en nog steeds geen geld retour na annulering

op 06 augustus 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Uitleg klacht: Op 5 Maart heb ik 2 bikini\\\’s besteld. Een samenvatting van de communicatie: – Op 28 maart kreeg ik te horen dat de order begin april verstuurd zou worden. – Op 5 april kreeg ik de mededeling dat het uiterlijk 15 april geleverd zou worden. – Toen kreeg in op 12 mei bericht dat de bestelling pas 17-24 juni geleverd zou worden. – Bikini 1: Op 24 juni kreeg ik eindelijk bericht dat een deel van mijn bestelling was verzonden. En inderdaad kreeg ik 1 bikini binnen. Helaas te groot, dus retour gestuurd (nooit een reactie van ontvangst gehad), maar geld nog niet ontvangen. Bikini 2: Ik had meerdere mails gestuurd met de vraag waar de andere bikini bleef, maar een reactie bleef uit. Daarom maar geannuleerd. Ik was er helemaal klaar mee. Ik kreeg op 12 juli een reactie dat ik mijn geld binnen 14 dagen retour zou krijgen. Helaas nog steeds niets ontvangen. Weer meerdere e-mails verstuurd maar geen reactie. We zijn nu 5 maanden onderweg en de communicatie en klantenservice is gewoon slecht. Graag ontvang ik mijn geld terug voor beide bikini\’s.

Snel geld retour van beide bikini\\\'s

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door V M