Klacht: levering & site

op 17 mei 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ikea komt haar bezorgafspraken niet na. Als je dan hierover via hun site een klacht in wilt dienen blijkt dat het knopje ‘verzenden niets doet.’

Gewenste Oplossing:

Afspraken nakomen en zorgen dat ik fatsoenlijk contact kan opnemen via hetzelfde medium als waarmee ik bestellingen plaats, het internet. Twitter en facebook tellen daar niet bij mee, ik kan via twitter ook niet bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Guus Hermes