Klacht: Levering poging mislukt

op 05 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

App geeft aan levering poging mislukt maar ik heb geen briefje hiervan in mijn postbus gekregen. Waar is het pakket nu?

Als ik het pakketje heb ontvangen, of weet waar ik het kan ophalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Er zou een mislukte bezorgingpoging zijn geweest en u wilt weten wanneer en hoe u het pakket kunt ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik begrijp dat u wilt weten waar u pakket is en wanneer u het kunt ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:De track en trace code van de zending.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 05 juli 2019 om 12:15 geantwoord

Geachte mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door LME