Klacht: Levering pakket, gewoon thuis

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De pakketbezorger is weggereden ondanks ik gewoon thuis was.
Briefje in de brievenbus gedaan, zonder enige moeite om mij te bereiken.
Hek was aan de achterkant gewoon open.

Dit is nu al de zoveelste keer dat dit gebeurd!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit pakket alsnog vandaag voor 15:00uur zoals afgesproken was, wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Rodenburg,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan wel een kaartje in de bus te hebben gehad, maar dat de bezorger niet heeft aangebeld. Mijn excuses hiervoor. Ik zal het melden bij het depot.

Het pakket wordt vandaag alsnog bij u aangeboden. De bezorger zal dan ook bij u aanbellen. Tussen 14:00 en 18:00 uur verwachten we bij u te zijn. Ik kan dit tijdstip helaas niet aanpassen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Marja Rodenburg