Klacht: Levering pakket

op 09 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte, wij hadden iets besteld bij een firma in Nederland ( wij wonen in Belgie). Op het track systeem zag ik ineens dat het pakje niet kon geleverd worden want adres is onbekend. Na contact opgenomen te hebben met de firma waar we te bestelling geplaatst hebben blijkt dat de verkeerde huisnummer op de bon staat. Bij de firma van de bestelling staat wel de juiste nummer op. Dus nu moet het pakket eerst weer terug naar de afzender en dan weer terug opgestuurd worden naar ons. Nu kan het ten vroegste zaterdag worden geleverd, wat wil zeggen dat we weer heel de dag moeten thuis blijven. Plezant is da voor ons ook niet hoor!!!! Ik zou zeggen controleer alles nog is extra voor die mensen vertrekken en bespaar niet teveel want dit gaat ten kosten van alles.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket geleverd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van der Stuyft,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket retour is gestuurd vanwege een fout in de adressering. Ik snap dat dit voor u erg vervelend is.

Een pakket dat niet bezorgd kan worden, brengen wij altijd terug bij de afzender. Als u van mening bent dat het pakket onterecht retour is gestuurd, kan de afzender dit bij ons aankaarten zodra diegene het pakket weer ontvangen heeft.

Ik hoop dat u het pakket snel opnieuw toegestuurd krijgt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door sonia.vds