Klacht: levering op straat

op 20 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er werd aangebeld ik sta op en doe de deur open staat er voor het hek aan de straat het pakket en ik zie de wagen weg rijden ben pis nijdig dit kan NIET. ik woon in Keerbergen emiel opdebeecklaan 48 en er werd om 19.00 aangebeld. Ik wil weten wie dit was ik bestek heeeeel veeleer online dit heb ik nog nooit mee gemaak. Graag je antwoord of bellen 0032 15630848 0f 0032 497 482342.

Gewenste Oplossing:

wachten tot ik open doe

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Nederstigt, Hartelijk dank voor uw bericht en sorry voor de late reactie. U geeft aan dat u vorige week een pakket verwachtte, maar dat deze gewoon voor uw deur werd achtergelaten voordat u open kon doen. Ik kan mij indenken dat u hier erg boos om was en dit is natuurlijk ook absoluut niet de bedoeling. Mijn excuses! Graag zorg ik dat de bezorger een spreekwoordelijke draai om zijn oren krijgt. Zou u mij daarvoor de 3S-code van het betreffende pakket kunnen sturen? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Nederstigt, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Nederstigt,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door ingrid@nederstigt.net