Klacht: Levering op ander tijdstip en niet te benaderen

op 31 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de aflevering van een pakje, had ik ingevuld op een ander tijdstip, als het gebracht is!
Het zou komen tussen 17.00 en 19.00 uur, maar het werd ’s morgens rond 11 uur gebracht.
Héél irritant als je lichamelijk beperkt bent en afhankelijk van hulp van anderen!
Toen ik de klacht in wilde dienen via de website, werd ik niet doorgelinkt naar de juiste pagina’s. Ik kwam elke keer weer terug op de pagina waar ik een keuze aan moest geven.
Dus geen telefoonnummer zichtbaar en geen mogelijkheid tot chatten.
Het enige nummer wat te vinden was, was een 0900nummer, mij te duur voor een klacht!
Dan maar hier!

Gewenste Oplossing:

Een antwoord en wanneer ze er daadwerkelijk wat mee gaan doen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Doggen, Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet volgens uw voorkeur is aangeboden. Ik kan mij voorstellen dat u hier zeer ontevreden over bent. Mijn oprechte excuses hiervoor. Wij proberen uiteraard alle verzoeken door te voeren en volgens uw voorkeur te leveren. Een enkele keer kan het echter gebeuren dat een pakket niet op het door u gekozen moment wordt afgeleverd. Uiteraard wil ik wel uw klacht doorgeven aan de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Om dit te doen ontvang ik graag van u de Track en Trace code (begint met 3S). Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht W D

1 maand geleden - "Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. " Ongehoord vind ik deze opmerking, aangezien je niet alles bewaard en dat is ook lekker makkelijk, om zoiets neer te zetten! Dus jullie hoeven dan niet eens verder te zoeken, dat geef je daarmee aan. Reeds 5 dagen geleden heb ik deze klacht hier al geplaatst, omdat het niet ging via jullie website. De levering heeft al plaatsgevonden op 18 juli j.l. De doos met code heb ik dus nog in de kliko gevonden, maar ook als ik die code niet zou hebben gevonden, maakt u mij niet wijs dat een verzending niet terug is te vinden in jullie bestand! Het vraagt alleen misschien wat meer moeite. Dat zou wel een hele slechte zaak zijn, als je iets niet terug kan vinden als afzender, ontvanger en afleverdatum en tijdstip wel bekend zijn. Ik heb het ook aan degene die het afleverde, gemeld. 3STBYE2883328 Ik verwacht van u, een dienst waarvoor ook betaald is en dat is aflevering op een vooraf aangegeven tijdsperiode op de dag! En niet uren eerder of later, op eigen initiatief!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 juli 2017 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Doggen,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie.

Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Het is niet mogelijk om hiervoor compensatie te ontvangen. PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Reactie van de melder van de klacht W D

1 maand geleden - Standaardbriefjes en vooral de schuld niet op u nemen. Geen wonder dat steeds meer mensen geen gebruik meer van jullie maken. Als u de klacht goed gelezen had, had u ook gezien dat jullie niet te benaderen waren. Ik verdoe mijn tijd! Goedenavond

Reactie van de melder van de klacht W D

1 maand geleden - Overigens zie ik hier aangemerkt dat het nu opgelost zou zijn, nou daar ben ik het helemaal niet mee eens. Zie bovenstaande. Wél stop ik hierbij de correspondentie hierover. Het heeft me al teveel tijd gekost. Als ik in de toekomst Post NL kan vermijden zal ik dat ook gaan doen. Want hier zie je pas hoeveel klachten ze krijgen en wat ze ermee doen!

Heeft op 01 augustus 2017 om 00:36 geantwoord

Zij bieden totaal geen oplossing voor de toekomst. Zij vinden dat klanten het maar moeten accepteren.
Dus wat mij betreft is dit NIET opgelost!
Maar ik stop ermee om hiermee mijn tijd te verdoen.

Alle klachten die gemeld zijn door W D