Klacht: Levering ondeugdelijke salontafel en slechte service na indienen klacht

op 22 juli 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens de montage een van de poten van de salontafel Florence breekt bij het tafelblad een hoek af. Hij is totaal verpulverd, het lijkt wel kurk, zo’n slechte kwaliteit hout.
Bij de melding van de klacht wordt ons medegedeeld dat de klantenservice contact met ons zal opnemen en bij voorbaat wordt al gezegd dat dit misschien wel lang kan duren. Op mijn opmerking dat er een ondeugdelijk product is geleverd en dat ik vlotte afhandeling eis, wordt gereageerd met: mw u beland gewoon onder aan de lijst. Daar kun je het dan mee doen!

Gewenste Oplossing:

Snelle levering van een goede, deugdelijke complete tafel.
update: Op 27 juli is mij beloofd dat Leen Bakker een nieuwe tafel zal bestellen. Op 30 augustus is een compleet nieuwe tafel afgeleverd. Ik vind mijn klacht heel netjes opgelost!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mazzel2010