Klacht: levering nonstopplayer

op 08 april 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 21 maart j.l. de nonstopplayer gekocht, op 22/3 e-mail ontvangen met de mededeling dat de mediaspeler helaas was uitverkocht, maar er was reeds een bestelling gedaan en de verwachte levertijd was 15 dagen.
Op 5/4 gereageerd met de vraag of er al zicht was op de levering, helaas geen reactie. Op 7/4 nieuwe mail gestuurd met het verzoek om de order te annuleren en het reeds betaalde bedrag te restitueren, helaas weer geen reactie.De website bezocht is echter leeg.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden bij levering of restitutie van het betaalde bedrag van 79 Euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wielR