Klacht: Levering niet volledig

op 19 april 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

in de koopovereenkomst, welke is ondertekend op 15 oktober 2016 is overeengekomen dat wij een Boretti-messenset bij de bestelling krijgen geleverd. Tevens is overeengekomen dat de tipgever € 100 van Keukenconcurrent ontvangt.
Op 27 februari 2017 en op 28 maart 2017 heb ik met keukenconcurrent gemaild hieromtrent. tot op heden GEEN reactie ontvangen!
ordernummer 2 0329 003901

levering beloofde messenset
overmaken van de toegezegde € 100 aan de tipgever
beide binnen 14 dagen of schriftelijke toezegging op welke datum bovenstaande uiterlijk wordt voldaan!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

7 maanden geleden - Beste meneer Bosch, Erg vervelend dat de beloofde zaken niet naar wens worden afgehandeld. Ik heb uw bericht doorgegeven aan de verantwoordelijke voor deze winkel en er zal contact met u worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Robin - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Remco Bosch

6 maanden geleden - Er zijn alweer 14 dagen om na het indienen van de klacht. KeukenConcurrent komt wederom toezeggingen niet na. Er is namelijk geen contact met ons opgenomen. Ook is de beloofde messenset niet geleverd en heeft de tipgever de toegezegde € 100 niet ontvangen. Kunt u aangeven waarom nu weer niets gecommuniceerd en geleverd wordt? Ps er staat nu dat dit bericht van "Keukenconcurrent" is, maar dit is uiteraard niet zo. dit bericht is van de indiener van de klacht!

Reactie van de melder van de klacht Remco Bosch

6 maanden geleden - En weer een week later en nog steeds niets vernomen!

Bericht van KeukenConcurrent

6 maanden geleden - Beste meneer Bosch, Wat vervelend om te lezen dat u nog steeds geen reactie heeft ontvangen. Ik zal dit voor u nagaan zodat er contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Remco Bosch

5 maanden geleden - En uiteraard nog niets vernomen. Er is geen contact met mij opgenomen. Het lijkt gewoon nergens op! Toezeggingen worden niet nagekomen!

Reactie van de melder van de klacht Remco Bosch

5 maanden geleden - Toevallig afgelopen week de messenset ontvangen. maar de 100 euro voor de tipgever zijn nog steeds niet ontvangen. en uiteraard geen communicatie omtrent de afhandeling hiervan!!

Bericht van KeukenConcurrent

5 maanden geleden - Beste meneer Bosch, Ik vind het uitermate vervelend dat u over het tipgeld nog steeds niets vernomen heeft. Uw bericht hierover heb ik doorgestuurd naar de betreffende manager met het verzoek om hier met spoed achteraan te gaan. Ik begrijp uiteraard uw teleurstelling over de gang van zaken maar ik kan op het moment niet meer doen dan bovengenoemde. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Remco Bosch

4 maanden geleden - Nou, die manager doet niets met uw berichten hoor. Uiteraard tot op heden niets vernomen. Ik had gehoopt dit op een normale manier op te lossen, maar dat gaat hem dus niet worden. Ongelooflijk hoe lang dit al sleept!

Bericht van KeukenConcurrent

4 maanden geleden - Beste meneer Bosch, Wat vervelend dat u over het tipgeld nog steeds niets vernomen heeft. Ik heb uw bericht nogmaals doorgestuurd naar de manager met het verzoek met spoed hier achter aan te gaan. Ik begrijp uiteraard uw teleurstelling over de gang van zaken maar ik kan op het moment niet meer doen dan bovengenoemde. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Remco Bosch