Klacht: Levering niet toegekomen

op 28 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling van DHL Wevelgem, vrijdag 15 juli om 15 u. (verkeersproblemen op E17) beweren dat ze om 15 u. langs zijn geweest. Idem voor 18 juli 2016.(beveiligscamera nagekeken) geen DHL gezien. Zelfs geen bewijs in de bus, Schandalig voor zo een bedrijf, of zijn het ook bestuurders van vreemde orgine, die niet kunnen lezen of schrijven?Mail gestuurd naar Parcelshop gestuurd, geen antwoord,
vermelden zelfs geen tel. nr. Wat een klotebedrijf!!!

Gewenste Oplossing:

Nooit meer DHL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wat vervelend te vernemen dat u geen chauffeur heeft gezien tijdens beide pogingen. Uw zending is helaas retour verstuurd naar de verzender, indien u uw pakket alsnog wenst te ontvangen dienen zij het opnieuw te versturen, u kunt dit bij hen aangeven.

Ik zal voor u uw klacht melden bij de terminal want het is uiteraard niet de bedoeling dat er onterecht een niet thuis melding gemaakt wordt. Mijn excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door DEBOCK Guy