Klacht: Levering niet ontvangen op afgesproken tijd 14:00 t/m 16:00 en de hele dag thuis geweest en afgewacht

op 11 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

3SKABA742841699

Vandaag 05-07-2016 zou ik een post pakket ontvangen tussen 14:00 uur / 16:00 uur. Tevens na 16:15 telefonisch contact opgenomen met het 0900 nummer wat ook nog eens veel geld gaat kosten. Minimaal heb ik 25 minuten gewacht om iemand te spreken.

Eerst werd er gezegd dat er geen vertraging was opgelopen en dat de chauffeur vooralsnog onderweg is. en het pakketje voor 100% vandaag geleverd zou worden.

Nu inmiddels 21:09 nog niks ontvangen en staat er dood leuk op de site (eerste poging mislukt) ??? hoe kan dit! ik vind dit iet normaal dat dit zomaar kan. Heb dus een hele dag vrij genomen voor niks en ook nog eens voor niks gewacht!

Ik wil graag uitleg en kan ik morgen dit weer verwachten? het is een zeer belangrijk pakketje waar ik op wacht!!

Hoor graag van jullie.

M.v.g,

Daniel

Dat mijn pakketje snel binnen komt! en de kosten die ik nu voor niks heb gemaakt zou ik graag terug willen 0900 bellen en ruim 60 minuten aan de telefoon te hebben gezeten zonder enig resultaat.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2016 om 11:31 geantwoord

Geachte meneer Widera,

Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet heeft aangebeld terwijl dit wel zo aangegeven stond op de track&trace informatie. Ook begrijp ik dat u hierover al contact heeft gehad met onze Klantenservice. Ik zie dat er een klacht is aangemaakt voor dit incident. Deze is inmiddels besproken met betreffende bezorger. Ik verwacht dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Mijn excuses voor de ontstane situatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniel1984