Klacht: Levering niet ontvangen !!

op 20 december 2017 over My-Parts in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 4 december lambdasondes 2x gebsteld (
Waarbij stond dat levering tijd 3 a 4 dagen was het is nu inmiddels al 20 december en elke keer mail contact gehad we gaan hem verzenden op maandag weer gemailt word verzonden op dinsdag en zo ma door maar krijg niks binnen
Ik ben het wel een keer zat!

Bestelnummer is 12064398

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket zsm verzonden word en anders geld teruggeboekt word

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar My-Parts over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door My-Parts in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat My-Parts een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

My-Parts

Heeft op 28 februari 2018 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sinan,

Uw klachten hebben wij reeds tijd geleden opgelost. Excuses dat er destijds een en ander is misgegaan met uw bestelling. Onze doel is om altijd een hoge klantvriendelijkheid te bereiken. Kunt u uw klacht aanmerken als opgelost aub?
Wij danken u bij voorbaat. Graag vernemen wij van u.

Met vriendelijke groet,

Nigel de Vries
My-parts

Alle klachten die gemeld zijn door Sinansinan