Klacht: Levering niet geweest op afgesproken datum

Martijn343 op 29 maart 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag hele dag thuis geweest want pakket zou komen. Blijkbaar geleverd maar ik was blijkbaar niet thuis. Vreemd want dat was ik wel. Geen kaartje in de bus en op de beveiligingcamera niets te zien.
Klantenservice gebeld…. kunnen er niets aan doen en moet zelf maar contact opnemen met verzender. Of ik even met Duitsland wil bellen voor hun fout Kan er dan op een andere dag worden geleverd Nee deze flexi biliteit kan niet.
Maar kan het wel in het depot afhalen 100 km verder en met een gewicht van 90 kg…

Belachelijk DHL maakt aantoonbaar een fout en de klant moet het oplossen

1. Klantgerichtheid
2.klanten niet afschepen
3. Betere track
4. Klant laten bepalen Wanneer er weer wordt aangeboden

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 maart 2018 om 13:10 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Door de afmeting en gewicht van deze zending zullen we deze inderdaad met onze grootgoed chauffeurs mee moeten laten gaan. hierdoor hebben wij helaas niet veel keus qua leveren anders dat we het 2 dagen op rij tussen 08:00 en 18:00 langs komen. Helaas is het niet mogelijk preciezer te zijn en zie ik dat uw pakket reeds onderweg is. We hopen dan ook dat de levering vandaag kan plaatsvinden.
Lea
DHL Parcel Webcare

Martijn343

Heeft op 29 maart 2018 om 19:07 geantwoord

Bovenstaande geeft aan 'twee dagen' achter elkaar. Bevestigd in 4 telefoontjes vandaag want duurt toch wel erg lang voor ik een vrachtwagen zie! Surprise !! laatste gesprek 18.10: nee zending staat nog in depot. Morgen komt het waarschijnlijk wel goed.
BELACHELIJK, morgen dus derde vakantiedag om hele dag thuis te zitten, maar eens bellen met mij baas of ik er nog een paar mag bijkopen..

Oplossing van DHL is natuurlijk een aanfluiting, maar ik begin de reactie te begrijpen. Als je niet weet wat de status is van je pakketjes dan is afspraken maken niet mogelijk...

Reeds onderweg....tsja

Alle klachten die gemeld zijn door