Klacht: levering niet bezorgd omwille: Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring

op 02 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou ik mijn pakketje moeten ontvangen hebben in Belgie, besteld bij Bol.com. Vanaf 8u ’s morgen aan het wachten geweest tot 16.30uur om dan te vernemen dat mijn pakketje vandaag niet wordt geleverd. De reden: “Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring”. Het lijkt dat jullie bedrijf automatisch de leveringen bij mijn huisadres gemarkeerd heeft als “niet mag geleverd worden”op zaterdag. Waarom? omdat het niet in uw planning past? zeer ontgoocheld..

Als de afspraken worden nageleverd en mijn persoonlijke tijd niet wordt gestolen op deze manier!!!!!!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 02 augustus 2017 om 12:59 geantwoord

Geachte mevrouw Asrorova,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw pakket niet op zaterdag geleverd kon worden in verband met een gesloten verklaring. Ik begrijp dat dit teleurstellend kan zijn, langs deze weg wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

Bij een gesloten verklaring wordt de levering van uw pakket automatisch uitgesteld naar de volgende werkdag. Mocht u deze verklaring willen opheffen, dan raad ik u aan dit bij de bezorger aan te geven. De bezorger heeft formulieren bij zich om dit in orde te kunnen maken.

Mocht bovenstaande niet lukken, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de klantenservice van PostNL België via http://www.postnl.be/contact/.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Sofiya