Klacht: Levering niet bestaand adres

op 14 april 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hi, ik ben onlangs verhuisd en daardoor mij vergist in huisnummer. Ik heb nu 57 en daarvoor 67. Nu had ik dat huisnummer aangegeven en ze zeggen dat het geleverd is, maar dat huisnummer bestaat helemaal niet. Ik ben alle andere straten langs gegaan en niemand weet waar het pakketje is. PostNL wil me via de Facebook chat niet veder helpen. Waar is mijn pakket gebleven? Waar heeft diegene het afgeleverd? Het bestaat niet? Het gaat om de volgende barcode: 3STPRF1722300
Ik begrijp dat het niet zo bijdehand is van mij, maar probeer op z’n minst mee te helpen. Ik ben nu mijn pakketje kwijt met erg veel waarde er in en ik kan er naar fluiten. Het kan toch niet afgeleverd zijn wat niet bestaat?

Groet,
Nancy B.

Dat PostNL mij fatsoenlijk helpt en mee kijkt waar het pakketje is.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 april 2020 om 09:15 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. De zending is afgeleverd volgens de scans, maar u heeft niets ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u graag de zending wilt ontvangen. Ik heb de scans bekeken en het lijkt erop dat de zending op een ander adres is geleverd. In verband met de privacy mag ik dit niet doorgeven. Ik raad u daarom aan om hierover contact op te nemen met de afzender van het pakket. Die kan dit eventueel verder uit laten zoeken en voor u een passende oplossing zoeken.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door N. B