Klacht: Levering net juist geleverd

op 18 mei 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het pakket hetgeen geleverd zou worden op 9 mei volgens de track en trace is niet geleverd. Er zat een briefje in de bus dat ze de volgende dag weer langs komen. Andere keren word het pakket bij niet thuis afgeleverd bij de spar in het dorp, welke na 15.00 uur opgehaald kan worden. Het blijkt dus dat iedere chauffeur maar doet wat hem uitkomt of waar hij zin in heeft.
Ik zat op deze levering te wachten en dit is dus zeer vervelend.
Het grote nadeel is dat Post nl hier waarschijnlijk geen boodschap aan heeft en dat probleem ook niet zal oppakken.
Jammer dat zo’n groot log bedrijf niet in staat is om hun werk in een lijn te doen en niet iedere keer anders handelt.
Gr.

Voortaan dezelfde werkwijze hanteren zodat men weet waar men aan toe is met Post nl.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer van Noort, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over de bezorging van uw pakketten. Mijn excuses hiervoor. Om dit te kunnen bekijken zou ik graag de track en trace codes van de betreffende pakketten ontvangen. Kunt u dan ook per code aangeven wat er precies is gebeurd? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Vannoort

5 maanden geleden - TT code 3SMYPA689471858 De volgende dag was Hemelvaart, dus werd het pakket nog een dag later geleverd. Verder is het een kwestie van goed lezen. Post nl kennende word hier niets mee gedaan.

Heeft op 18 mei 2018 om 10:04 geantwoord

Geachte heer van Noort,

Bedankt voor uw reactie.

Ik zie inderdaad dat er op 9 mei een eerste bezorgpoging is geweest. Onze chauffeur dient twee bezorgpogingen te doen, voordat een pakket naar een PostNL locatie wordt gestuurd. Deze tweede poging is dan ook op 11 mei gedaan. Omdat het toen ook niet is gelukt om uw pakket te bezorgen, heeft de bezorger het dezelfde dag nog naar de Spar gebracht. De bezorger heeft in dit geval dus juist gehandeld.

Als u uw pakket na de eerste bezorgpoging niet heeft ontvangen, kunt u via onze website of app aangeven dat u uw pakket bij een PostNL locatie wil ophalen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 18 mei 2018 om 10:07 geantwoord

Zoals al eerder aangegeven hanteert iedereen chauffeur zijn eigen manier van bezorgen. De ene komt de volgende dag terug en de andere brengt het dezelfde dag naar het ophaal punt. Zorg eerst maar dat je een eenduidend systeem hanteert.

Alle klachten die gemeld zijn door Vannoort