Klacht: Levering Microsim

op 20 oktober 2011 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Ivm de aanschaf van een Iphone 4 op maandag 17 oktober 2011 een zogenaamde Microsim besteld bij BEN. Volgens de medewerker van BEN kon de levering 5 werkdagen duren.

Vervolgens werd op dinsdag 18 oktober 2011 omstreeks 12:00 uur mijn huidige simkaart geblokkeerd !

Hierop bleek ik op donderdag 20 oktober nog steeds geen microsim te hebben ontvangen en was dus mijn huidige simkaart al vanaf dinsdagmiddag geblokkeerd.

Vervolgens op 20 oktober in de ochtend telefonisch contact opgenomen met de BEN klantenservice en mijn onvrede geuit.

“tja, zo is de manier van zaken doen meneer ! ” “Het is de techniek waar we het mee moeten doen”

Echt belachelijk ! straks een week niet bereikbaar vanwege een sim wissel waar tevens € 10 voor betaald moest worden. Men weet het het kennelijk niet voor elkaar te krijgen om de microsim op te sturen en de oude sim na ontvangst en telefonisch contact te blokkeren.

Wat een bagger maatschappij, per direct opgezegd en nu naar de andere provider welke per direct een microsim leverde.

Per direct weer aansluiten en microsim gratis leveren !

Alle klachten die gemeld zijn door Treadstone