Klacht: Levering/Klanteservice

op 13 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onlangs twee jassen besteld via River Island per express delivery. Gisteren dinsdag 28-11 zou het pakketje tussen 14.00 en 18.00 uur geleverd worden. Om 20.14 werd het pakketje aangeboden, echter was ik toen niet meer thuis maar aan het werk.
Zojuist heb ik gebeld met de klanteservice en ook het bovenstaande bericht uitgelegd, met vervolgens de vraag of het een mogelijkheid is dat het pakketje vandaag opnieuw geleverd zou worden. Dit ging helaas niet en ik had maar gewoon thuis moeten zijn toen de koerier het pakket heeft aangeboden. Voor straf moet ik morgen thuis blijven tussen 09.00 en 18.00 uur.

Bedankt voor de service DHL. Uitstekend.

Het zou netjes zijn als het pakket de dag ernaar 29-11 opnieuw zou worden aangeboden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 december 2017 om 12:20 geantwoord

Beste Glenn Koppes,
Bedankt voor uw bericht! Vervelend om te lezen wat er is gebeurd. Ik zie inmiddels al dat de zending 30 november alsnog is aangekomen. Mijn excuses dat de afspraak die u heeft gemaakt niet is nagekomen. Mocht ik nog wat voor u kunnen betekenen op dit moment hoor ik dat heel graag. Met vriendelijke groet,
DHL Express

Alle klachten die gemeld zijn door G. Koppes