Klacht: Levering keuken/bank

op 29 september 2011 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

1. Na onvriendelijke medewerker, welke gecorrigeerd werd door haar collega op onvriendelijkheid, bij transportservice (Fatima, filiaal Amsterdam) zijn de verkeerde keuken onderdelen geleverd. Buiten de verkeerde goederen zijn deze beschadigd, in 2en en rommelig geleverd. – klacht gedeponeerd en geruild bij filiaal Amsterdam.

2. Levering bank (KIVIK) is verzet door Rvlot, na wederom verzetten van deze levering in overleg met Rvlot is deze vijf dagen later bezorgd – klacht gedeponeerd bij Rvlot ivm met 2 dagen vrij te moeten nemen.

3. Levering bank (KIVIK) beschadigd en kapot. Sommige onderdelen zaten niet eens meer in de verpakking van IKEA. Werd neergesmeten in de woonkamer. Ik heb deze onderdelen gecontroleerd op beschadiging waar de medewerkers van Rvlot bij waren. Na betaling heb ik de enige ongeopende, wel kapotte verpakking, geopend: bank doorgebroken (spaanplaten, balken gebroken). – klacht gedeponeerd bij Rvlot en IKEA.

3. Ik heb 850 euro betaald. Het heeft mij 3 vrije dagen à 600 euro p.d. gekost. Met gigantische kapotte verpakkingen en gebroken hout is de woonkamer gevuld. Ik zit op de grond vanwege de wanprestaties van IKEA.

Helaas lijkt IKEA niet in staat hier een gepaste oplossing voor te bieden.

1. Een excuus voor dergelijke wanprestaties door IKEA.

2. Vergoeding van de vrijgenomen dagen à 600 euro p.d. - voor het verzetten door Rvlot/in ontvangst nemen van kapotte goederen/ het retour brengen naar filiaal Amsterdam en de extra dag die het gaat kosten wil de rommel opgehaald/opnieuw gebracht worden.

3. Snel! de kapotte paketten retour naar IKEA en snel! de nieuwe bank waar ik voor betaald heb!

Alle klachten die gemeld zijn door corvinius