Klacht: Levering ernstig vertraagd, vijf avonden zitten wachten.

op 18 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een winterjas besteld en die zou op woensdag geleverd worden. Het is nu inmiddels maandagmiddag en ik heb woensdag, donderdag, vrijdag EN zaterdag netjes een berichtje gehad dat ze zouden komen en steeds weer werd ik teleurgesteld.
Uiteindelijk kreeg ik zaterdagavond zelfs de melding dat IK niet thuis was geweest hahaha..Als je ze belt staat er steevast 47 mensen in de wacht, via de chat duurt het een half uur voordat er iemand reageert die vervolgens een standaard excuus tikt en zegt dat ze er ook niks aan kan doen.
Ik wil gewoon dat ze mijn jas en de twee andere pakketjes bezorgen en anders op een postkantoor leggen zodat ik ze zelf ergens kan ophalen. Niet steeds beloven dat je komt en mij voor niets thuis laten wachten.

Gewenste Oplossing:

Als ik de pakketten geleverd krijg op de dag dat ze beloven. En een grote bos bloemen voor het vele wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 15:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van der Steen,

Het is spijtig om te lezen dat de aflevering van uw pakketten niet op de correcte wijze verloopt. Hier wil ik dan ook graag mijn excuses voor aanbieden. Zoals het lijkt is uw pakket uiteindelijk bezorgd. Ik hoop dan ook dat in de toekomst dit probleem niet weer voor zal komen.

Verder hoop ik u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 16:11 geantwoord

Jammer van de standaardmail en de verwijzing naar een niet bereikbare klantenservice. Nadat ik dagen heb zitten wachten was een bos bloemen een mooier hebaar geweest ipv deze standaardmail die ierdereen krijgt.

Alle klachten die gemeld zijn door msteen016610