Klacht: Levering DIensten KPN

op 11 oktober 2011 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Brief Verstuurd Als volgt:

Neemt u uw klanten serieus? Ik vind van niet! Ik heb 26 september precies 10 weken geleden een klacht bij jullie neergelegt waar ik tot op heden nog steeds geen antwoord op heb mogen ontvangen. Maar ja zal wel enorm druk zijn of de mail is ergens blijven hangen of weet ik wat voor een onzin er word verzonnen om een excuus te hebben. Toon eens ballen en geef gewoon toe dat jullie fout zitten! Maar zal maar eens beschrijven waar het om gaat. Ben nu sinds een aantal jaren klant bij kpn, maar begin me langzamerhand af te vragen waarom. Begon met een verhuizing waar alles te laat werd geleverd doordat de order was blijven hangen. Gevolgt door de elende vanniet werkend internet, de telefoon of de tv. En dan mag je weer gaan bellen. Weet niet hoelang het heeft geduurd voor het opgelost werd maar was te lang. Lag allemaal aan mijn apparatuur en nergens een fout te bekennen.Tot er 1 slimme medewerker was die me een nieuwe experiabox toezond en het probleem was verholpen. Het enige voor dit leed heb ik mijn gesprekskosten terug gekregen. Nu alles weer goed liep en ik mijn vertrouwen in kpn terug kreeg begint het gezeur weer van voren af aan. Ik besluit mijn contract te verlengen met een jaar. Afijn een uiterst keurige correcte medewerker die mij helpt en mijn contract verlengt en me korting op korting geeft. (lijkt me wel zo logisch als je zolang klant bent en dit in de winkel ook krijgt alleen anders verkapt!) Nu echter! Een draadloos setje gratis aangeboden gekregen! Postbode belt aan en ik moet 40,- afrekenen. Pakketje geweigerd want was gratis. Kpn gebeld hoe dit kan. Nou ja de beste man was vergeten te vertellen dat je het moest betalen en dan terug gestort kreeg. Oke kan gebeuren. Dus de beste man ging het voor me regelen en een nieuw pakket werd opgestuurd. Nou ik hang op krijg ik een e-mail twee pakketen uitgezet. Uitgezet? Niet om gevraagt. 1,2,3……10. Dus u raad het al. Wederom Kpn gebeld. Kon niet worden aangepast order stond nog open dus het pluspakket ging niet aan. Contract opzeggen onmogelijk want dat moest binnen 7 dagen. Maar de man snapte me en bood me 10,- coulance aan voor de frustratie. Wat een lacher 10,- euro ik had inmiddels al meer dan voor 10,- verbeld want het tarief bij kpn tikt toch lekker aan. Maar bij de tweede poging decoder voor 65,-. Ik weer bellen ja dat kon niet anders maar kreeg het geld echt terug. 1 augustus ging mijn nieuwe pakket in pluspakket was dus niet ingeschakeld dus hoe zat het met mijn korting. Van ellende maar naar de kpn winkel gegaan en een medewerker maar met jullie laten bellen. waardoor ineens wel iets heel snel geregeld kan worden. Dan komt het mooie van het verhaal de tweede interactieve tv die gratis is en waar ik zo mee kan opnemen op mijn tweede tv blijkt helemaal niet te werken want ik heb een opname pakket van 5,- nodig. Ook hier zijn de kosten wederom voor mij. want nee dat kan allemaal niet verekend worden. Dus uiteindelijk zit ik met een duurder abbonement dan mij was aangeboden. En als ik een klacht stuur reageren jullie niet. Dus voor de laatste keer……… Hoe gaan jullie mij hierin tegemoet komen inplaats van die schaemele 10,- die ik inmiddels al heb verbeld en die ik inmiddels al meer betaal?

Word beantwoord door KPN als volgt:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u refereert naar zaken die niet goed zijn gegaan kan ik u als volgt informeren:

Ik vind het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met KPN en bied u hiervoor excuses aan.

Hoewel wij volgens de Algemene Voorwaarden niet verplicht zijn om de kosten te vergoeden, wil ik u wel de mogelijkheid geven om deze kosten door ons te laten beoordelen.

Om u goed van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag een gespecificeerde rekening van de door u gemaakte gesprekskosten. Ik vraag u vriendelijk deze gegevens te kopiëren, in het bericht te plakken en aan ons te retourneren door middel van een reply op dit bericht. Bijlagen kunnen niet altijd geopend worden.
Wij zullen uw verzoek tot vergoeding van de kosten dan beoordelen.

Binnen ons e-mailsysteem kunnen wij om veiligheidsredenen geen bijlagen openen die een andere extenties heeft dan .txt, .doc, .xls of .pdf. en/of groter zijn dan 500 KB (0,5 MB). Dit houdt in dat de documenten die gemaakt zijn met kladblok, Word, Excel of adobe acrobat reader en kleiner zijn dan de eerder vermelde grootte door ons wel te lezen zijn, maar de documenten die met andere programma’s gemaakt zijn in het algemeen niet.
Ook is het mogelijk om een kopie (‘control’ ‘A’ + ‘control’ ‘C’) te maken van hetgeen u mee wilt verzenden en te plakken (‘control’ ‘V’) in het bericht/tekstveld.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

KPN

Oftewel, Mijn abbonnement valt duurder uit en ik mag het me bekijken! Krijg mischien mijn centjes van het bellen wel terug!

Ik ben pas tevreden als er een fatsoendelijke financiele oplossing komt en ik eens wat eurootjes terug krijg van KPN inplaats van die paar centjes!

Alle klachten die gemeld zijn door klagenhelptniet