Klacht: levering defect apparaat

op 17 juli 2012 over Dimass in de categorie Internetshops - Kleding

Vanuit een Groupon deal een Aqua Laser Gold Steam Mop besteld te leveren door Best Direct. Op 12 juni is produkt afgeleverd op een foutief adres. A.d.h.v. trackandtrace-info afleveradres opgezocht en produkt opgehaald (autokosten!!). Bij eerste ingebruikneming blijkt produkt defect. Heb meteen leverancier (Best Direct) gebeld waarvan Dimass de klantenservice verzorgd. Dimass deelde mede dat niet zij maar Groupon dit moest regelen. Telefonisch contact (telefoonkosten!!) gehad met Groupon. Men was het niet eens met Dimass en zou het onderzoeken; ik moest geduld hebben. Na nog 2 herinneringsmails deelde Groupon op 11 juli (maand later!) mee dat Dimass probleem moest oplossen, e.e.a viel onder de garantieregeling. Op 12 juli email gestuurd naar Dimass met dringende verzoek om probleem op te lossen. Zijn nu weer bijna een week verder en Dimass laat niets van zich horen. Ik vind dit een schandalige behandeling. Je staat machteloos omdat alles op afstand met klantenservices (tegen hoge telefoonkosten) afgewikkeld moet worden.

Ik wil zo snel mogelijk een (kosteloze) vervanging van het defecte apparaat of terugbetaling van de betaalde kosten.
De korting die ik op het apparaat bedongen heb vanuit de Groupon deal is geheel opgegaan aan autokosten en telefoonkosten. Dit is niet normaal en zou eigenlijk ook vergoed moeten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door GrouponDimass