Klacht: Levering? De bezorger weet van niets…

op 12 juli 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 23-06-2010 heb ik bij Leen Bakker in de Megastores vloerbedekking besteld voor het nieuwe flatje van mijn vriendin en mijzelf.

Op de bon stond netjes een stempel met de naam en het telefoonnummer van het bedrijf dat zou bezorgen. De levering zou vandaag komen en bezorgd worden op de 2e verdieping.
Omdat er vandaag nog meer geleverd zou worden door andere winkels (Prima service van de Block trouwens!) was ik de hele dag thuis.
Toen mijn levering er om 18.00 uur nog niet was ben ik toch maar gaan bellen. Maar: De bezorger wist van niets en heeft bovendien geen contract meer met de Leen Bakker. Er zou door een ander geleverd moeten worden. En er is natuurlijk niet over gebeld.
De klantenservice gaf ook geen uitkomst, want de bezorgtijden-lijn van Leen Bakker kon de bestelling nergens vinden (dit is een computer en dus geen \\\\\\\”echt mens\\\\\\\”).

Op het filiaal zelf werd de telefoon niet opgenomen en nu neem ik morgen de ochtend maar vrij om te kijken wat er gedaan kan worden en dus langs te gaan bij het betreffende filiaal. Het is natuurlijk geen stijl, en ondanks dat het een \\\\\\\”budget winkel\\\\\\\” is, kun je zo echt niet met je klanten omgaan.

Kortom, ik ben boos. Mede omdat de tijd nu wel begint te dringen. We willen binnenkort lekker in ons nieuwe flatje wonen.

Mocht de Leen Bakker het alsnog oplossen dan laat ik een berichtje achter bij de rubriek \\\\\\\”Compliment\\\\\\\”.

Ik ben er vroeg bij met deze klacht en ik hoop dat Leen Bakker er alles aan zal doen om mij tegemoet te komen.

Gewenste oplossing

De Leen Bakker zal op zijn minst zelf de bezorgkosten moeten betalen. Ik moet een extra dag vrij gaan nemen en daarvoor wil ik compensatie. Mocht de klacht niet opgelost worden dan wil ik geld (cash en geen waardebon) terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Sebastiaan1988