Klacht: Levering bij de buren zonder toestemming

op 13 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In april 2016 is er een pakket geleverd geweest bij de buurman zonder mijn toestemming. Aangezien ik geen idee had waar het pakket bleef heb ik DHL dezelfde maand dan ook meermaals gecontacteerd. Ze konden het pakket blijkbaar niet traceren en hebben mij dan ook nooit gemeld dat het al bij de buurman in ontvangst genomen was.

Ik begon te denken dat er uberhaupt nooit een pakket verstuurd was geweest en heb een betwisting geopend bij VISA. Na enkele maanden onderzoek heb ik dan ook voor de eerste x te horen gekregen dat het pakket afgeleverd is geweest bij de buren.

De buurman beweert dat hij nooit iets heeft ontvangen. Ondertussen heb ik DHL terug gecontacteerd voor schriftelijke bewijzen. DHL neemt geen verantwoordelijkheid omdat het “ondertussen te lang geleden is”.

DHL heeft mij niet van de juiste informatie/hulp voorzien als ik hun meermaals gecontacteerd heb in april.

Ik ben hier zelf allemaal maar moeten achterkomen met de hulp van andere bedrijven, om dan geen recht te hebben op hulp omdat het allemaal te lang geleden is?

Verder heb ik DHL nooit de toestemming gegeven om het pakket af te leveren bij de buren!!!

-Schriftelijke bewijzen

Of

-Totale vergoeding van het pakket

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 september 2016 om 15:37 geantwoord

Beste Lauren,

Vervelend dat je hier al zo lang mee loopt en je pakket nog steeds niet terecht is! Ik begrijp dat je zending vanuit de VS naar Nederland is overgekomen, dit gebeurd via DHL Express. Voor klachten en/of vragen met betrekking tot DHL Express zendingen wil ik je verzoeken contact op te nemen met tel: 088 0552000.

Tom
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 september 2016 om 06:53 geantwoord

Ik heb al contact met DHL Express vanaf april. DHL weigert opnieuw alle verantwoordelijkheid.

Alle klachten die gemeld zijn door LaurenF