Klacht: Levering beschadigde pakketten!

op 03 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij Home24 een kast besteld en deze bestonden uit drie delen! Op 6 april ontving ik de eerste twee pakketten. Het derde deel werd op een zaterdag ochtend afgeleverd maar diegene die hem bracht heeft deze terug genomen omdat deze zodanig was beschadigd! Bij Home 24 heb ik niets meer vernomen. Alleen dat ik er foto’s van moet maken en 40 euro retour kosten voor moet uittrekken.
Aangezien de kast is betaald en het derde pakket in hun bezit is mag ik aannemen dat dit al een reden is om de zaak serieus te nemen! Dat heet service!

Wanneer ben ik tevreden, dat DHL de twee pakketten komt ophalen zij zijn dan ook diegene die het transport zo ook de verantwoording dragen!
En bij Home24 wil iets anders voor mijn geld het gaat wel om 179,-- die ik alleen moet verdienen!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 mei 2016 om 15:46 geantwoord

Beste Kwakkie,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart met DHL.

Volgens onze gegevens is uw zending helaas retour gestuurd omdat er een beschadiging geconstateerd is. Bij beschadigde pakketten zijn wij verplicht de zending retour afzender te sturen.

Uw verzender kan bij DHL binnen 7 dagen een schade melding maken. Hiervoor hebben ze de gevraagde foto's nodig.
De schade die u hieraan ondervindt kunt u terughalen bij uw verzender. U blijft op uw beurt ten allen tijden klant van de verzender en kunt uw schade op de verzender verhalen.

Ik kan u dan ook alleen adviseren om in contact te blijven met Home24. Home24 kan uw andere pakketten weer laten ophalen en de kosten met u regelen.

Mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Carola
DHL klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door kwakkie