Klacht: levering bedrijf

op 29 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Grachte
Er word vanuit het buitenland altijd met UPS gewerkt , daar het al de 3de maal is betreft de levering , onze leveringen zijn wel dringend voor onze klanten , men zou leveren op 29/07 om 11uur niemand gezien , wij bellen naar de dienst , ze gaan terug bellen en inderdaad ze bellen terug met de uitleg de chauffeur heeft beslist onze levering niet mee te nemen daar ze teveel werk hebben , wij moeten nu zelf iemand inschakelen om het pakket af te halen in Merelbeke wel op onze kosten , daar zeggen ze ons wij trekken ons dat niet aan , dus als wij het niet afhalen 35 km ver dan moeten wij wachten tot na het weekend wat onmogelijk is voor onze klanten , oplossing ??? onze fabrikant opdracht geven om niet meer met UPS te verzenden maar met een ander koeriersbedrijf , daar de mensen daar wel heel onverschillend reageren , mochten wij zo onze klanten behandelen binnen de 6 maand kunnen wij de deuren sluiten
RUDNICK BVBA

Gewenste Oplossing:

als ze op tijd en stond leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door