Klacht: levering bedrijf

op 29 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Grachte
Er word vanuit het buitenland altijd met UPS gewerkt , daar het al de 3de maal is betreft de levering , onze leveringen zijn wel dringend voor onze klanten , men zou leveren op 29/07 om 11uur niemand gezien , wij bellen naar de dienst , ze gaan terug bellen en inderdaad ze bellen terug met de uitleg de chauffeur heeft beslist onze levering niet mee te nemen daar ze teveel werk hebben , wij moeten nu zelf iemand inschakelen om het pakket af te halen in Merelbeke wel op onze kosten , daar zeggen ze ons wij trekken ons dat niet aan , dus als wij het niet afhalen 35 km ver dan moeten wij wachten tot na het weekend wat onmogelijk is voor onze klanten , oplossing ??? onze fabrikant opdracht geven om niet meer met UPS te verzenden maar met een ander koeriersbedrijf , daar de mensen daar wel heel onverschillend reageren , mochten wij zo onze klanten behandelen binnen de 6 maand kunnen wij de deuren sluiten
RUDNICK BVBA

als ze op tijd en stond leveren

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:56 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door