Klacht: Levering aan \’buren\’

op 07 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou ik een postpakket ontvangen met medische hulpmiddelen, strips voor mijn bloedmeting die ik nodig heb als diabetes om te bepalen hoeveel insuline ik moet spuiten, echter helaas heb ik de bezorger gemist en is dit pakket afgeleverd aan een buurman waar ik absoluut niet mee overweg kan! Afgezien daarvan is de man haast nooit thuis en blijft hij soms ook dagen van huis! Mijn klacht bestaat dan ook hierin: Waarom word er belangrijke post zoals in dit geval medische hulpmiddelen, waarvan ik dus afhankelijk ben, uberhaubt aangeboden aan buren als deze niet door de ontvanger zijn aangegeven. Nu mag ik hopen dat de man eerdaags thuis komt voordat mijn huidige voorraad op is en mag ik hopen dat hij deze dan ook wilt overhandigen wat gezien de verhoudingen maar zeer de vraag is. Zelf kan ik overigens voor de eerste 3 maanden geen nieuwe bestelling plaatsen van deze strips tenzij ik deze zelf betaal waar ik helaas het geld niet voor heb want de strips zijn erg prijzig.

met vriendelijke groet,

Johan Seinen.

Stop met het leveren aan \\\'buren\\\' van belangrijke post als hiervoor geen toestemming is van de ontvanger! Als ik wil dat post door een ander in ontvangst kan worden aangeboden geef ik dat zelf wel aan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:49 geantwoord

Geachte heer Seinen,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u uw pakket nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is, zeker gezien de belangrijke inhoud.

Ik zie dat de afzender het als standaard pakket heeft verstuurd. Dit betekend dat er niet voor ontvangst getekend hoeft te worden en dat het bij de buren mag worden afgeleverd.

Ik hoop dat u samen met uw buurman een oplossing kunt vinden zodat u het pakket en de medicijnen in ontvangst kunt nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door klaaswillempiet