Klacht: Levering

Pieter4 op 06 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou 26 juni 2020 een dekbed geleverd krijgen maar nu heb ik het nog niet dus ik ben mijn geld kwijt hoe krijg ik dat geld terug

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug heb van dhl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Pieter4

1 jaar geleden - Ik zal aan iedereen in mij familie zeggen doe geen verzending bij DHL slechte service 1 pot nat rot bedrijf is het ze schuiven alles van hun af om niet de schade te betalen

1 jaar geleden - Maar het gaat ook in de krant van hoe dhl is

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 06 juli 2020 om 12:09 geantwoord

Goedemiddag,

U geeft aan dat u een pakket verwachtte, maar dat deze nooit gekomen is. Op uw adres zie ik één zending aangemeld op dit moment. Er vanuit gaande dat het deze zending is kom ik tot de conclusie dat deze wegens een niet werkende deurbel niet geleverd kon worden. Deze zending is retour afzender gestuurd, de afzender zal je kunnen helpen met het alsnog ontvangen van dit pakket.

Kayley
Webcare DHL Parcel

Pieter4

Heeft op 06 juli 2020 om 13:05 geantwoord

Dat kan niet want de bel doet het gewoon en er heeft iemand beneden gestaan en geen dhl man of vrouw gezien

Reactie van de melder van de klacht Pieter4

1 jaar geleden - En de portiek deur staat gewoon open en de gallery deur staat gewoon open wegens renovatie dus hij of zij is gewoon niet geweest

Reactie van de melder van de klacht Pieter4

1 jaar geleden - En raar want 5uur belde een postbode gewoon aan dus jullie zijn gewoon niet geweest maar ik ben nu wel me geld kwijt 23.euro Bedankt dhl

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter4