Klacht: Levering

op 20 mei 2020 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Beste,

Op 7 december 2 bankstellen en een stoel besteld voor 4350 euro. Het zou minimaal 16 weken duren en ik kon ze laten staan tot uiterlijk de laatste week van juni mochten ze niet eerder geleverd kunnen worden (wegens mijn ziekte borst k en ik tijdelijk bij mijn moeder inwoonde). Vandaag zijn we 23.5 week verder en kreeg ik ineens een telefoontje dat ze binnen zijn en ik kan komen betalen.

Begrijp me niet verkeerd maar ik heb de afgelopen weken niks gehoord dat er vertraging zou zijn in de leveringen. Op Facebook is ook te lezen dat er geen vertraging is. Ik heb 23.5 week moeten afwachten nooit wat gehoord inmiddels zijn de bankstellen op de website al goedkoper voorbij gekomen.

Jullie adverteren ook met de melding
Vandaag kopen vandaag zitten. Ik wist dat het tussen de 12 en 16 weken kon duren maar 23.5 week is wel erg lang zeker zonder bericht. Nu net gebeld worden en ja u bestelde items zijn binnen en kan betalen.

Ho even ik wil eerst zien wat er binnen gekomen is voordat ik betaal en daarbij wil ik toch nog iets van de prijs af hebben.

De bankstellen zijn in de tussentijd goedkoper aangeboden geweest op jullie site en ik vind het echt niet netjes in de tussentijd niks gehoord te hebben want er was wel degelijk vertraging anders had ik ze wel met 12 tot 16.weken gehad.

We hebben het wel over 2 bankstellen en een stoel dus verwacht met zo’n aankoop toch wel dat ik als klant op zijn minst op de hoogte was gehouden maar helemaal niks.

Ik zie graag voor dit lange wachten en ongemak een extra korting. Mag wel zeggen dat ik een goede klant ben met zo’n aankoop van 4350 euro.

Tevens vertelde de dame aan de telefoon ook omdat ik zelf terugbelde na een gemiste oproep dat ze een mail had gestuurd en mijn vm had ingesproken helaas ook geen mail of vm gehad.

Graag een schriftelijke reactie.

Sabina van Dalen

Als er een x bedrag van de factuur afgaat wegens het lange wachten en geen contact te hebben gehad wegens vertraging en daarbij de items ook goedkoper zijn aangeboden opnde website in de tussentijd. en ik de bestelde items eerst kan zien voordat ik betaal.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 20 mei 2020 om 12:37 geantwoord