Klacht: levering

op 21 mei 2020 over Beter Bed in de categorie Bedden

email ontvangen dat ze de matras op 7 mei 2020 komen bezorgen tussen 07.30 en 11.30 uur, dat is niet gebeurt.

gebeld naar beter bed en kreeg te horen dat de matras pas 8 mei wordt geleverd met een onbekende tijdsblok. ik heb aangegeven dat ik hier niet akkoord mee ga.

ik ging er natuurlijk van uit dat ze 7 mei zouden komen dus heb mijn oude matarassen de zelfde ochtend weggegooit. mevrouw van de zogenaamde klantenservice probeert er omheen te praten en blijft aangeven dat op 8 mei de matras wordt geleverd, tot enig aandringen zou ze een interne onderzoek gaan doen om te kijken waar mis is gegaan omdat ik een email heb dat het op 7 mei 2020 geleverd zou worden tussen 07.30 en 11.30 uur.

ook heb ik 16 april 2020 een klant tevredenheidsonderzoek gedaan waar ik niet zo over te spreken was en nog steeds niet ben. bij het aanschaffen van het matras moest ik letterlijk de medewerker van beterbed locatie delft helpen met het administratief afronden van mijn aanschaf, zelfs een kopje koffie werd niet aangeboden. ik zou binnen 48 uur gebeld worden om dit issue te bespreken, nou de rest hoef ik jullie niet te vertellen natuurlijk, ook dit werdt niet gedaan en nog steeds niet.

kortom beterbed zal ik niemand aanraden en dit zal ik ook via socialmedia doorsturen, men mag nog blij zijn dat er in deze moeilijke tijden nog klanten krijgt maar blijkbaar wordt daar niet zorgzaam mee omgegaan.

het zou beterbed sieren om dit probleem op te lossen. willen ze dat niet ook goed maar mijn vriendenkring is groot en zal het ook zeer zeker doorvertellen.

niet

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 26 mei 2020 om 09:21 geantwoord

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw klacht inmiddels al in behandeling genomen via een ander kanaal.

Mocht u nog vragen enof opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via 0413 - 33 88 00.

Beter Bed
Customer Service

Heeft op 26 mei 2020 om 14:07 geantwoord

Gewoon super slecht bedrijf, echt een afrader cijfer -10

Alle klachten die gemeld zijn door kamal_az