Klacht: levering!

morena123456 op 20 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dhl laat een brief achter in mijn bus dat ik mijn pakket kan afhalen bij een dhl afhaal punt. Vervolgens ga ik naar mijn afhaalpunt om het pakketje op te halen en dan zegt de afhaal punt dat DHL het pakketje zomaar retour gestuurd heeft naar de winkel! Dit is tot 2 keer toe gebeurd!!! Officieel moet het pakketje minstens een week bij de afhaalpunt blijven! DHL geeft de klant niet eens de tijd en mogelijkheid om zijn pakket af te gaan halen en t is door jullie al retour gestuurd!! Ongelofelijk wat een service!!!!

met dhl nooit!! Vind jullie werkwijze en service erg slecht!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 december 2019 om 11:48 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.
Vreemd dat het servicepunt dit aangeeft. Ik zie wel dat het naar een ander servicepunt is gestuurd dan aanvankelijk de bedoeling was. Dit kan zijn omdat het servicepunt gesloten was, of al het maximale aantal pakjes had aangenomen en er geen meer bij konden. Ik zie dat uw e-mailadres niet bij uw adresgegevens staat vermeld. Dat is niet zo handig, want u ontvangt een e-mail wanneer u uw zending kunt ophalen met meer informatie, zoals het servicepunt. Maar als het goed is kunt u dit ook zien op de traceersite. Volgens onze gegevens zou het daar moeten liggen, ik zie niet terug dat het retour is gestuurd. Ik raad u aan om het servicepunt even te controleren.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Iris.

DHL Parcel Webcare.