Klacht: levering

op 05 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 september 2018 om 12:16 geantwoord

Beste heer Kleppe,

Bedankt voor uw bericht.

Er is helaas een probleem ontstaan met deze zending. Op dit moment is niet duidelijk wanneer wij het pakket kunnen bezorgen. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met de verzender van het pakket. Op verzoek van de verzender kunnen wij een onderzoek instellen om te achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd.

Wij mogen dit onderzoek niet op verzoek van de ontvanger starten. De verzender is onze opdrachtgever die ons betaalt voor de verzending. Ook beschikt de verzender over specifieke pakketinformatie die wij voor het onderzoek nodig hebben. Daarom is de verzender ook de enige partij die een onderzoek kan laten opstarten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 05 september 2018 om 14:39 geantwoord

ik had reeds een berichtje gestuurd naar de zender van het pakketje
maar met dit antwoord weet ik nog niets, kan dus weken gaan duren.

Reactie van de melder van de klacht jop1952

3 maanden geleden - ook bericht van verzender ontvangen zij nemen contact op met dhl

Reactie van de melder van de klacht jop1952

3 maanden geleden - helaas vandaag 7-9 zou het pakketje bezorgd worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur echter DHL blijft weer in gebreke

Reactie van de melder van de klacht jop1952

3 maanden geleden - inmiddels is het 10 -9 -2018 vandaag zou het pakketje geleverd worden tussen 14-18 uur echter staat er bij track and trace dhl dat ik niet thuis was ( we waren met 2 thuis en er lag geen kaart in de bus) even later staat op de site dhl dat het pakket terug gekomen is uit de rit van de bezorger ( die nog steeds onderweg is) het pakket is nu al 10 dagen onderweg met de nadruk op WEG

Alle klachten die gemeld zijn door jop1952