Klacht: levering

op 15 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op woensdag 7 februari een pallet aangeboden van nederland naar frankrijk normaal is de levertijd 2 a max 3 werkdagen.
na veel bellen komt op maandag 12 febr. online het bericht uw bestelling zit in de vrachtwagen en word vandaag afgeleverd.
Speciaal tot in de avond 20.00 u. op de lokatie gebleven omdat men bleef beweren dat het zou worden afgeleverd.
Dinsdag online het bericht uw bestelling staat in Toulouse. DHL nederland gebeld en die verteld geen paniek uw bestelling word waarschijnlijk morgen geleverd… na opnieuw aandringen krijg ik de mededeling dat er nu alleen nog maar op afspraak geleverd word, en wij worden gebeld of een email zullen ontvangen.
Opnieuw dan maar even geduld en wachten,, helaas geen telefoon en geen email ontvangen,
Het is nu donderdag middag 15 februari en DHL nederland gebeld die aangeeft belt u zelf maar even naar frankrijk met een telefoon nummer in amerika. !!!! geweldig wat een service voor een pallet met € ruim 120,00 euro aan kosten.

wil iemand dit nu even serieus gaan oppakken voor ons.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 februari 2018 om 14:10 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend om te vernemen dat deze pallet nu al zo lang onderweg is. Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Ik zie dat er reeds een case loopt voor deze zending en er ook al contact geweest is met DHL Freight (de partij die de pallet komt aanbieden). Zij geven aan dat er inmiddels met u de afspraak is gemaakt morgen langs te komen. U kunt er dan ook vanuit gaan dat de pallet morgen in levering gaat.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht poujol1957

6 maanden geleden - Bedankt voor de bemiddeling de pallet is zojuist afgeleverd. Jammer dat het net na de bruiloft is maar gelukkig toch nog op de plaats waar het moest worden afgeleverd aangekomen. U mag de klacht verder als afgehandeld afboeken.

Alle klachten die gemeld zijn door poujol1957