Klacht: Levering

op 12 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou dinsdag tussen 14:00 en 18:00 geleverd worden, ik was heel de dag thuis, maar geen pakket. Kijk ik via de track en tracé code, staat er dat er niemand thuis was, nou kan gebeuren. Op woensdag zouden ze dan komen leveren, weer heel de dag thuis en geen pakket. Weer de volgende dag staat er pas dat mijn pakket 1 a 2 dagen vertraging heeft. Nu uiteindelijk zou het zaterdag geleverd worden, kijk ik net, staat er tijdelijke overmacht? Dat het niet altijd even soepel loopt, kan gebeuren, maar nu begint het toch wel erg vervelend te worden. Hoelang zal ik deze keer moeten wachten?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket in ontvangst kan nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 februari 2018 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket flink wat vertraging heeft opgelopen. Ik zie inderdaad dat er sprake was van een sorteerfout en vervolgens een overmacht situatie. Dat is natuurlijk erg vervelend, mijn excuses hiervoor. Als het goed is heeft u uw pakket vandaag alsnog ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sannexvanl