Klacht: levering

op 02 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Jong-Kraakman, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u nog niet meer informatie over uw kerstpostzegels heeft. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u aan kunnen geven of u de bestelling in de tussentijd heeft ontvangen? Zo niet, zou u dan ter controle het ordernummer mee willen sturen? Kunt u ook aangeven hoeveel postzegels u heeft besteld? Indien u de bestelling nog niet heeft ontvangen, zou u dan aan willen geven of de order opnieuw verstuurd kan worden of deze geannuleerd kan worden? Indien de order geannuleerd kan worden, dan raad ik u aan om op een andere manier contact op te nemen met onze klantenservice (dit in verband met het doorgeven van uw rekeningnummer en aanvullende, privacygevoelige gegevens). De contactmogelijkheden kunt u via https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument vinden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Jong-Kraakman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 21 december 2017 om 10:41 geantwoord

Geachte mevrouw de Jong-Kraakman,

Alle klachten die gemeld zijn door naomi kaandorp