Klacht: Levering

op 29 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Op 25 juni een bestelling geplaatst. Verwachte leverdatum was 10 juli. Op 10 juli heb ik een mail ontvangen dat de levering was uitgesteld, verwachte leverdatum 14 juli. Oké.. Kan gebeuren. Ik heb vervolgens wel een e-mail gestuurd naar de klantenservice dat ik mijn bestelling wil annuleren, als de levertijd wederom wordt uitgesteld. Brandeal heeft mij toen per e-mail bevestigd dat mijn bestelling op 14 juli echt uitgeleverd zou worden. Nou niet dus…. Ik heb gisteren wederom een e-mail ontvangen dat de levering is uitgesteld. Waarom beloof je een klant iets, als je het niet kunt waarmaken. Het is dus maar de vraag wanneer/of ik mijn bestelling ooit ga krijgen.

Bestelling annuleren en aankoopbedrag z.s.m. terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 29 augustus 2017 om 12:08 geantwoord

Beste Anouk,

We bieden je nogmaals onze excuses aan voor de opgelopen vertragingen bij je bestelling. Deze betreuren wij ten zeerste. We hebben hierover inmiddels mailcontact met je gehad en de bestelling voor je geannuleerd.

We zijn dan ook erg blij met de beoordeling van deze oplossing, die je ons gegeven hebt!

Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door anouk-1988