Klacht: Levering 3x uitgesteld

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Wijmans, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat uw zending nog niet is bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat uw zending origineel zaterdag zou worden bezorgd en dat dit is uitgesteld tot woensdag. Ik kan mij voorstellen dat u dit als zeer vervelend ervaart en wil u hier mijn oprechte excuses voor aanbieden. Om zicht te krijgen op de situatie heb ik meer informatie nodig. Ik ontvang daarom graag de 3S-code van uw pakket. Aan de hand van de 3S-code zal ik u van meer informatie voorzien. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 september 2018 om 08:26 geantwoord

Geachte heermevrouw Wijmans,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door m.wijmans