Klacht: levering

op 01 oktober 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Vandaag een briefje in de brievenbus gevonden met de mededeling dat wij niet thuis waren en dat we een nieuwe afspraak moesten maken voor de volgende aflevering. Dit uiteraard gedaan maar het is hoogst verbazend dat wij op het tijdstip van levering 14.38 uur, gewoon thuis waren. We hebben hierop de bel gecheckt en deze doet het gewoon en is luid en duidelijk (naar onze mening zelfs TE duidelijk). Het briefje van niet thuis zijn bevreemd ons dus hooglijk.

Vriendelijke groet,

M. De Waard

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik wanneer het nu alsnog geleverd zou worden, vóór 18.30 uur, maar dat zit er waarschijnlijk niet in.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M. de Waard,

Allereerst excuses dat ik nog niet eerder heb gereageerd op je vraag.
Omdat ik geen melding meer zie nadat je de vorige melding hebt geplaatst sluit ik hiermee deze klacht.
Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door whoops158