Klacht: Levering 2 kussens

op 03 februari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De kussens zijn besteld bij Mooi deal

STG ADYEN
NL51 ABNA 0565 6686 25
– 30,90
SEPA iDEAL
IBAN: NL51ABNA0565668625
BIC: ABNANL2A
Naam: STG ADYEN
Omschrijving: 4714848306178783 0
030001915301068 6572645 000256Ac
tievandeDag.nl
Kenmerk: 19-01-2017 13:58 003000
1915301068
Rentedatum19 jan 2017
Saldo na boeking€ 486,32

Gewenste Oplossing:

Als de kussen worden geleverd of het geld wordt teruggestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Adyen

4 maanden geleden - Geachte meneer Brinke, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval Mooie Deal. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Adyen