Klacht: Leveren van showroom glas plaat voor inloop douche i.p.v.n nieuwe glasplaat zoals afgesproken.

op 29 juli 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

We hebben bij Brugman keukens in Roermond een glasplaat voor de inloop douche gekocht. Omdat er volgens de verkoper Franc nog een glaswand op voorraad was ( was verkeerde maat besteld bij een klant) konden we de glaswand kopen met 40% korting. We hebben bij Brugman ook gekeken voor andere materialen voor de verbouwing van de badkamer maar uiteindelijk gekozen voor een andere leverancier. De glaswand werd niet geleverd op de dag dat het afgesproken was. Bij het afspreken van een andere leverdatum liet een medewerker weten dat Franc bezig was met het verwijderen van de glaswand uit de showroom. Ik heb toen gelijk aangegeven dat we een nieuwe plaat zouden krijgen, staat ook op de bon. Franc wist dat de badkamer verbouwd zou worden in de weken dat wij op vakantie waren naar Indonesie. Heel duidelijk aangegeven dat we geen showroommodel wilden. Vlak voor de vakantie belde Franc op dat de plaat geleverd kon worden binnen een half uur. Ik heb hem toen nadrukkelijk gevraagd of het zoals afgesproken een nieuwe glasplaat was en niet het showroommodel. Hij gaf aan dat dat absoluut het geval was, ik kon hem 100 % vertrouwen. De plaat werd geleverd, niet meer in de oorspronkelijke doos want die was volgens Franc kapot gegaan. Ik heb Franc geloofd op zijn woord, hele grote fout, toen wij terug kwamen van de vakantie bleek het toch het showroommodel te zijn!!! Er zat een halve centimeter kit rand aan, profiel was voorgeboord en zat al vast aan de glasplaat. De aannemer die de badkamer gemaakt heeft dacht dat het tweede hands was. Vond hij al vreemd. We hebben gebeld met Maurice (filiaalleider) van Brugman en hem ons probleem voorgelegd. Er is naar een oplossing gezocht. We hebben een vergoeding gekregen voor de glasplaat en afgesproken dat ik gebeld zou worden door Franc zodat hij kan vertellen wat de reden is van het keiharde voorliegen wat hij gedaan heeft. Maurice zou Franc persoonlijk hierop aanspreken. Ik heb niks meer gehoord van Franc of Maurice, ook niet na een herinneringsmail.Ik voel me ontzettend besodemieterd en boos dat beiden zich niet houden aan de gemaakte afspraken.

Ik wil excuses van Brugman met name van de medewerker Franc. Ik wil weten wat de reden is om glashard tegen mij te liegen!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

2 weken geleden - Beste mevrouw Tokaya, Uw review is in goede orde ontvangen. Onze oprechte excuses dat uw aankoop niet is gegaan zoals u wel gewenst had. Uw melding en vraag met betrekking tot de verkoper heb ik doorgezet naar het filiaal met het verzoek om u te bellen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

24 minuten geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 18 augustus 2017 om 10:44 geantwoord

Beste mevrouw Tokaya,

Gisteren heb ik van mijn collega uit het filiaal vernomen dat hij contact met u heeft gehad om de klacht met u te bespreken. Hij heeft mij laten weten dat alles nu naar tevredenheid is opgelost. Nogmaals onze excuses voor alles.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Tokaya