Klacht: leveren slechte scheermesjes gillette fsion

op 10 februari 2018 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

vorig jaar bij dealdigger actie 4 cassettes a 4 mesjes gillette fusion scheermesjes besteld. ze zijn bot je haalt er zowat de huid mee open na een uur brand de huid nog ondanks gebruik van balsem

dealdigger doet niets
er zit toch geen houdbaarheidsdatum op scheermesjes

hebben denk ik een afgekeurde partij verhandelt incourante handel

slechte webshop

geld terug of alsnog goede mesjes leveren

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 14 februari 2018 om 13:58 geantwoord

Geachte heer Bors,

Hartelijk bedankt voor het doorgeven van uw klacht.
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met uw aankoop.
Graag ontvangen wij melding van ontevredenheid binnen 2 weken na ontvangst van uw bestelling. Uw bestelling is naar u verzonden in december 2016.
Wij kunnen helaas zo lang na ontvangst van het product uw klacht niet meer in behandeling nemen. Onze excuses hiervoor.

Met goede groet,
Seval | Dealdigger Klantenservice

Heeft op 22 februari 2018 om 11:27 geantwoord

Ik ga u melden dat zij volgens Proctor & Gamble nepartikelen verkopen. De mesjes zaten in een voor het oog originele verpakking van Gillette echte na het sturen van een foto naar Gillette reageerde Gillette dat de mesjes niet van hen zijn die zijn namelijk altijd voorzien van een logo in de case waar de mesjes inzitten Dus dealdigger besodemietert de zaak dit is namelijk de order die zij bevestigen en daar staat duidelijk dat het het hier het merk Gillette Mach3 of Fusion betreft

24-12-2016 18:41
DD01159049
1x - 16-pack scheermesjes voor Gillette Mach 3 / Fusion / ProGlide 16 x Fusion (+ €5,-)

Alle klachten die gemeld zijn door hbb6w