Klacht: Leveren niet en moet alles zelf regelen!

op 29 juni 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Met contract versturen en de eerste factuur zijn ze snel, maar leveren gebeurt niet. Na 16 min in de wacht krijg ik een hondsbrutale en geen serviceverlenende jongen aan de lijn die geen oplossing gaat geven. Ik moet zelf naar het (externe!) koeriersbedrijf bellen. Daar zijn ze ook geenszins van plan te gaan helpen. Weer naar de klantendesk gebeld en 29 min in de wacht. Weer krijg ik te horen dat ik het ZELF moet oplossen. Naar de winkel gaan en een SIM-kaart halen zodat ik morgen aangesloten kan worden want mijn nummer vervalt bij de huidige provider. Daar is de medewerker ook niet behulpzaam. Waar ik via de telefoon de vraag krijg om het, wederom zelf, te regelen qua compensatie voor het ongemak weet de mw in de winkel hier niks van. Hij werkt er 10 jaar en er zijn niet soort dergelijke regelingen…. Ik kan de dag van het overzetten van het nummer pas om 9.30 aangesloten worden want dan is hij immers pas uit zijn bed. Weinig klantgericht en ook niet professioneel. Overal zelf achteraan om de dag erop niet onbereikbaar te zijn. Ik ga meteen weer opzeggen want met zo’n partij wil ik geen zaken doen.

Als er met een oplossing was gekomen waar ik niets hoefde te doen en Vodafone de door hen gemaakte afspraken was nagekomen. Als dat niet kan moeten ZIJ met een oplossing komen en niet mij alles zelf laten doen. Zoveel bellen en daar enorm veel tijd aan kwijt, naar de winkel gaan, daar 'vechten' om maar een service te krijgen van een sim-kaart, aangesloten worden én een compensatie voor alle tijdsverlies, ondernomen aktie en ongemak.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cindy klijs