Klacht: Leveren in verkeerde kleur, niet aanvaard en willen koop niet annuleren

op 17 september 2018 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben meubels besteld bij woonsquare, 15,5 weken gewacht, dan komen ze leveren, zeggen de chauffeurs we hebben de verkeerde kleur bij. Hebben dit gemeld maar moesten toch komen leveren.

De levering niet aanvaard, en aangezien mijn vrouw zwanger is gaan we niet nog eens wachten op een nieuwe levering. We komen dus wel meubels bij de ikea.

Gemeld dat de directe schade, een halve dag verlof genomen vergoed dient te worden, zoals gemeld in de voorwaarden en dat wij kostenloos afstand doen aangezien ze niet binnen de 16 weken leveren.

Antwoorden ze dat het niet kan geannuleerd worden, omdat dit onder garantie valt. Garantie kan je pas geven als je iets geleverd hebt, maar wij hebben ons bestelde producten dus niet ontvangen binnen de periode.

Onze schade vergoed van €240 en de bestelling annuleren, met zo een bedrijf willen wij niets meer bestellen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 17 september 2018 om 09:43 geantwoord