Klacht: Leverdatum wijzigen zonder reden

op 29 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 pakketjes besteld bij Bol.com op donderdag. 1 pakketje vrijdag laten leveren (enkele blu ray’s) pakketje 2 was een nieuwe monitor deze wou ik op zaterdag laten leveren aangezien pakketje 1 op het werk toekwam.
Zaterdag dag van de levering… of toch niet. zonder reden of zonder notificatie zie ik in de tracker dat de datum verschoven is naar maandag… Maandag is er niemand thuis voor ontvangst. Spijtig genoeg niet de eerste keer dat dit voorvalt.

1. Lever eens op tijd... tijdsindicatie is altijd tussen 8 en 21u30... wauw!
2. Indien de levering niet kan doorgaan die dag geef een seintje en geef een reden.
3. Geef een lijn om iemand te contacteren. Wanneer ik bij Bol ga weten ze evenveel als ik... wat een service.... en bij postnl kan je niemand contacteren enkel de koeriers lijken daar te werken.

4. De onmogelijke oplossing: lever mijn pakje op de dag dat beloofd is!!!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer van Droogenbroeck, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw pakket, ondanks de keuze voor levering op zaterdag, niet op de bewuste dag bij u bezorgd is. Mijn excuses voor deze situatie. Als u de 3S-code van het betreffende pakket mee zou willen sturen, dan kijk ik graag voor u na waarom het pakket niet op zaterdag bij u bezorgd kon worden. Voor wat betreft de ruime tijdsindicatie, deze wordt gebaseerd op eerdere leveringen in uw postcodegebied. Als hier onvoldoende informatie over bekend is, kan het tijdvak niet verder gespecificeerd worden. Heeft u ook geprobeerd om ons via één van de andere contactmogelijkheden te bereiken? Mocht het via ons telefoonnummer niet lukken, dan staan wij ook voor u klaar via chat, Facebook en Twitter. De contactmogelijkheden kunt u tevens hier (https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument) vinden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer van Droogenbroeck, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:24 geantwoord

Geachte heer van Droogenbroeck,

Alle klachten die gemeld zijn door Freebok