Klacht: Leven zuur gemaakt door tnt

op 08 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ze kwamen bij me aan de deur ik wil open doen kan ik nergens me sleutels vinden die had me vriend perongeluk mee naar werk genomen. Dus ik zeg netjes door brievenbus van ik heb geen sleutels sorry kunt u anders morgen nog een x weer proberen.

Vervolgens gaat die jonge weer terug naar zijn bus en meld dat aan de bijrijdster.
Vervolgens stap die vrouw uit de bus gaat ze recht voor me deur met een kwaaie kop en zeer luidruchtige stem haar baas bellen. En ze zit hier in de straat aan de telefoon met de baas ff prins heerlijk mij ff aan het zwart maken.

Stel hier voor de deur ze doet gewoon de deur niet los ik zie haar tenslotte lopen in huis en zegt ze dat ze geen sleutel heeft en dat kon toch niet volgens haar volgens haar nam ik een loopje met haar want ze was heel luidruchtig en boos aan de telefoon was toevallig boven in me slaapkamer aan het luisteren met andere worden ik had haar iets heel ergste aan gedaan.

Ik stond echt zwaar voor schut in de straat want ze trots echt wel de aandacht.
Ik heb me kapot geschaakt en heb de heledag met de rolgordijn dicht gezeten.
Iedereen zit buiten lekker weer he kijk eens wat ben ik stoer.

Heb zoon beetje 7 x tnt klantenservice aan de lijn gehad word me 6x beloofd dat me pakje als nog komt maar vond het vreemd me barcode deed het ineens ook helemaal niet meer en dat kan maar 1 ding betekenen dacht ik afgemeld dus terug gestuurd maar niemand kon dat cheaken voor mij.

Wat bleek nouw heeft die vrouw die zo boos in me straat stond te schreeuwen. Zo slecht mij gemaakt bij haar baas zodat het pakje gelijk terug werd gestuurd heb nooit nergens papiertje of getekend ergens voor maar die vrouw heb me wel ff goed te grazen genomen en krijg je als antwoord ja u heeft het pakje afgewezen nou toen snapte ik er helemaal niks meer van en vervolgens heb ik 2dagen daarna nog gewacht en in de waan gezeten terwijl dat helemaal niet zo was barcode gaf aan hij komt tussen half 9 en half 11 zo in eens vertraging en nu kan ik wachten tot dinsdag allemaal door die vrouw

Ben heel erg woest en tegelijkertijd heel verdrietig waar doet ze dat heb niks verkeerd gedaan verheugde nog steeds dus zo naar het pakje telde de min af helemaal op ingesteld maakt zoon vrouw jou het ff heel moeilijk

Ik ben er kapot van dit is toch wel het toppunt van een hell hoop ellende voor mij ik ga verlopen niet naar buiten hoor iedereen kijkt me aan vind het echt heel erg hoor heeft me echt geraakt ik zit er nu maar mooi mee heb nu wel een mooie label op me hoofd woon er net pas een jaar

Ik weet het ff niet meer ben verslagen sorry.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 juni 2016 om 11:19 geantwoord

Geachte mevrouw Kiezebrink,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt heel erg dat u zo’n onprettige ervaring heeft gehad met een van onze chauffeurs. Mijn excuses voor de schrik en de overlast.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inderdaad meerde malen contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er een klacht is opgemaakt om dit te laten bespreken met deze medewerkster.

Alle klachten die gemeld zijn door Hopeloosheid