Klacht: Leuning ingezakt, daarna bank aan een kant helemaal doorgezakt tot aan de grond.

op 15 november 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hadden de bank nog geen jaar toen wij constateerde dat een van de leuningen lichtelijk in gezakt was. vervolgens aktie ondernomen, waarna het maar duurde en duurde vevolgens na 2 maanden 2 mensen van de winkel zelf komen kijken en die maken ons blij met het gegeven: De bank word gemaakt of helemaal vervangen. vervolgens gaan er weer 2 maanden overheen toen eindelijk een meneer van een meubelmaker langs gekomen deze maakt alleen maar foto’s en gaat weer weg. Inmiddels 5 maanden verder maar weer eens gaan bellen wat blijkt, Conclusie: Bank word niet gemaakt en/of vervangen, schade komt door hardhandig gebruik? dit begon met een klein beetje in gezakte leuning, nu na 5 maanden helemaal geen leuning meer en zitgedeelte tot op de grond. Dus helemaal geen 1 jaar garantie bij leen bakker.

Gewenste oplossing

vergoeding, inmiddels al ergens anders een nieuwe bank gekocht want met leen bakker zaken doen is niet mogelijk.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht dcrouwel

1 jaar geleden - Klacht staat na aantal jaar nu inmiddels alweer 2 maanden in behandeling? Krijgen wij hier ooit nog iets over te horen?

Alle klachten die gemeld zijn door dcrouwel