Klacht: Leugens verzekering

op 11 september 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al jaren klant bij tmobile en heb al jaren een telefoon verzekering via hun zij gaven elke keer wanneer ik een nieuwe toestel nam dat als ik schade zou melden ik een nieuwe toestel zou krijgen binnen 48 uur dat hij omgeruild wordt met een maandelijkse bedrag van 10.95 en eenmalig eigenrisico van 65 indien je schade hebt. Ik heb nu schade gehad aan mijn telefoon en dit gemeld maar ik moest een week wachten op mijn telefoon en tot grote verbazing kreeg ik een oude gebruikte toestel met zichtbare schade. Nergens kan ik contact opnemen ik moet mijn klacht maar naar ace of dynasure melden en tmobile zegt dat ze er niet tussen in willen zitten omdat ik niet bij hun verzekerd bent echt belachelijk bied het dan ook niet aan want ik vertrouwde op tmobile die mij laat stikken na hun valse beloftes ik wil ook niet langer meer klant zijn bij hun dit is de druppel zo ga je niet met je klanten om

Dat ze hun beloftes erkennen en niet liegen en mij ondersteunen in hetgene wat dynasureace flikt want door tmobile ben ik met ze in zee gegaan

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S G