Klacht: Leugens over bezorging, 3 keer verschillende paketten niet bezorgd in een week! PostNL is alleen geinteresseerd in opbouw dossier en niet in oplossen probleem klant.

L. Van Bergen op 14 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNL krijgt het voor elkaar om in een week 3 verschillende paketten niet te bezorgen zoals afgesproken in hun eigen communicatie.
1. Een week geleden wordt een pakket niets Bol.com niet bezorgd en na drie dagen nog steeds niet. Status van het pakket is dat het wel bezorgd is. Maar nooit gearriveerd.
2. Enkele dagen later wachten wij twee dagen achtereen thuis (op de afgesproken tijdsperiode) tot de bezorger een pakket van wederom Bol.com aflevert. De 2e keer zitten we voor het open raam om de bezorger niet te missen. Via email meldt PostNl beiden keren dat we niet thuis waren op het afgesproken tijdstip. En webmoesten het pakket zelf de dag erna ophalen.
3. Vandaag, zaterdag, zouden er 18 flessen wijn worden bezorgd voor een feestje vanavond. Wij zitten uiteraard voor het open raam op het tijdstip vanaf wanneer het gebracht zou worden. Opdat het ons niet nog een keer gebeurd. MAAR POSTNL KOMT NIET. Een half uur voordat ze zouden bezorgen is er immers een email gestuurd dat we niet thuis waren…. dus moeten we na het weekend maar zelf 18 flessen gaan ophalen. Zonder auto en na het feest??? Ongelooflijk!

Gewenste Oplossing:

Een schadevergoeding is inmiddels wel op zijn plaats. Maar vooral de bezorging van het laatste pakket vandaag!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht L. Van Bergen

1 jaar geleden - In aanvulling op bovenstaande klacht. Inmiddels is er opnieuw een 'Niet Thuis' melding geweest. In de vorm van een briefje. Deze vonden wij de dag erop in de brievenbus toen we weg wilden gaan. We waren al die tijd thuis geweest en de bel werkt heel goed. Inmiddels zijn de 2 pakketten onvindbaar en hebben we weer uitgebreid gechat met PostNl. De 2 paketten van 15 kilo ieder zijn weer terecht. Maar ik moet toch echt zelf 2 km gaan lopen om ze maar zelf op te halen.

Reactie van de melder van de klacht L. Van Bergen

1 jaar geleden - Dus: postNL brengt pakjes niet meer aan huis, maar direct naar het PostNL punt. En zegt dan gewoon dat klanten niet thuis zijn, terwijl ze wel thuis zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 september 2021 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard is het erg vervelend als de bezorger niet aan de deur komt om een pakket te leveren. Volgens mijn informatie staat er al een klacht uit bij het verantwoordelijke depot zodat de bezorger intern op deze werkwijze wordt aangesproken. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door L. Van Bergen